Happy day!

Åhh, jag är så lycklig just nu!
Gjorde prov i samhällskunskap förra veckan om EU, fick tillbaka det idag och jag fick G!
Jag är överlycklig, jag är inte den personen som får ett betyg genom att inte plugga, jag har alltid haft vissa svårigheter. Inte nog med det, jag stannade kvar i skolan och gjorde ett omprov i psykologi nyss och jag fick G på det med, jag är så glad!

Nu kan man gå på jullov utan att ha ont i magen och ångest över betygen. Nu har jag bara ett prov kvar som jag måste göra om i samhällskunskapen men det tar jag igen efter lovet.

Idag har jag bestämt mig för att träna som en galning, har inte bestämt mig för vad än, men jag tror jag ska vara med på passen. Nu blir det riktigt hårt dagarna innan jul :)

Jag har så mycket att se fram emot nu, jullov och allt! Imorn ska jag äntligen träffa min sis som jag inte träffat på år och dar känns det som! Vi ska till skärholmens centrum och jag ska leta efter julklänning sen får vi se vad vi hittar på, om hon har tid att vara med mig mer.

Igår vaknade jag kvart över elva, äntligen fick jag sova ut!
Var hemma hos mamma klockan två, hon färgade håret på mig sen gick jag till sis Natalie som bjöd på Tacos sen hem till Chrille och tittade på tv.

Jag ser att det kommer lite kommentarer från er då och då, kul! :)
Hoppas ni mår lika bra som jag, nu ska jag göra iordning något att äta sen blir det att röra på fläsket...

see u bitches!






Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan va en bithe / bacon :)

2009-12-22 @ 13:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0