Finally Friday

Har inte suttit ned en stund sen jag började träna klockan två.
Var klar på gymmet klockan fyra, gick direkt till Tyresö centrum och köpte julklapp till sista syrran, köpte ett nagellack till mig själv i lattefärg och en svart partyväska till jul och nyår.

Efter centrum gick jag hem till älsklingen och gjorde två gorbys piroger och sallad till mig.
(Är inte dem pirogerna gudomligt goda?) sen hoppade jag in i duschen och sminkade på mig lite solpuder, det är ju trotts allt fredag, lite fräsch vill man vara fast man bara ska ta det lungt.

Nu är klockan halv sju och jag sitter äntligen ned på min lilla rumpa och njuter av fredagen :)
Klockan åtta ska jag, chrille och hans kompisar se idolfinalen, Hejja hejja Erik!

... Och så vill jag bara säga, tack Emma för att du läser min blogg, lilla Bacon! <3

En gullig bild på mig och bästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0