Jul, jul, jul

Hej på er, hoppas ni har haft en bra jul för det har jag haft!
Jättekul på källan, jag och Emma skakade rumpa på dansgolvet.
Igår var man bakis och tog det lungt och åt fet mat.
Idag vakande jag elva och vid ett åkte jag, chrille och hans pappa till willys för att storhandla och vi har precis smällt i oss tacos :)

Julklapparna är jag jättenöjd med, man får alltid saker som man helst inte köper för egna pengar.
  • Rosa morgonrock, precis vad jag önskat mig!
  • Rosa snobben pyjamas
  • Svarta, jättesköna hello kitty tofflor
  • 3 par trosor
  • 2 presentkort på h&m och ett på Gina
  • Bodyloution, tvålar och bodyscrub
  • Amor parfymen av älskling :) love it!
  • 1300 kr av pappa, han kom förbi idag. Jag var skyldig honom 400 kr sen tidigare också men han sa att det var lugnt, fina fina pappa <3
  • Toffsar & hårspännen
..och så var det väl lite till men kommer inte ihåg allt, är iallafall jättenöjd! Nu ska man ut och shoppa, kanske imorn.
Har slängt in en julskinka i ugnen, var tvungen att göra en igen, det är ju så himla gott.
Den är väl klar vid åtta skulle jag tro. Händer nog inget speciellt ikväll, bara lugna puckar.

Bilder från jul ska ni få se såklart!

Chrilles bror, jag, chrille och hans mamma

Chrilles mamma

Chrilles pappa

Jag var tomte och fick dela ut alla klappar :)

Nu till partybilderna, de få som togs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0