Helgens händelser

Det är torsdag och jag sitter i reseptionen.
Träningen har gått hyffsat bra denna vecka, känns skönt att komma igång igen.
Igår blev det förbränning i 50 min på cross, bandet och cykel och lite korsrygg och baksida axlar.
Måste börja träna baksida axlar lite mera nu så att jag får ännu bättre hållning!

Hur dagen ser ut:
Prao till 4-5
Träning, (rumpa och förbränning)
Hem till mami och äta middag
Titta på mammas pojkar och serien Glee
SOVA

Imorn är det prao från 9 till 3, sen ska jag och älsklingen storstäda lägenheten, resten av kvällen blir nog bara lugn.

På lördag ska jag och Chrille eventuellt åka till en kvinna som han brukar ha Personlig Träning med. Hon har hästar så vi ska rida lite, kul!
När jag var liten sökte jag till en ridskola men jag kom in ungefär två år senare och då var jag inte så intresserad längre, men jag har kallopperat och hoppat med en häst förut och det var verkligen roligt.

På kvällen blir det kanske lite vin och sådär men inget party som jag sagt, snart är det jul och nyår och då blir det mycket festande.

På söndag ska jag och Chrille till hans föräldrar och äta middag och sen blir det Luciakonsert i Globen :) Mysig helg !


Roligaste utekvällen på hela sommaren, love!
Gud va fint mitt hår var den kvällen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja fettt fint hår, sexy bitch/bacon

2009-12-17 @ 15:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0