Bussy and funny day

Dagen började med att jag gick till skolan för julavslutning, var där ca en timme och vid tio åkte jag mot skärholmens centrum och mötte upp Linda. Vi letade som bara den efter en klänning till jul och till slut hittade jag en som jag trivdes i.

Vid tre var vi hemma hos henne, hon klippte mig och jag är så nöjd! Klippte en hel dm och det märks verkligen, vilket tjockt, friskt och fräscht hår man fick. Riktigt behövlingt var det.
Jag ha med mig hennes julklapp och hon ville så hjärna öppna det på en gång när vi kom hem så då öppnade jag hennes julklapp också, jag fick presentkort på Gina. Är mycket tacksam med tanke på att hon måste köpa julklappar till sex stycken syskon!

Efter det målade jag fransk manikyr på sis sen var klockan redan halv sex och vid sex åkte jag hemmåt.

Var hemma tio i sju, bytte om till träningskläder fort som satan och nästan sprang upp till gymmet där Emma var.
Gick på bandet i 50 min med Emma vid min sida och avslutade med 20 min cykel, svettades som en gris och skönt var det också.

Nu har jag ätit två ägg och ska gå och lägga mig, heeeelt slut! Men en bra dag har det varit och tack lovely sister för att du klippte mig och hjälpte mig hitta klänning, love u!

Ni får antagligen se bild på mitt hår efter jul ;)

MELINDA - KUN FOR MIG sjukt bra låt

Kommentarer
Postat av: LnB

Så lite så snygging!

Jag och Maj 2009 "Medina - Kun for mig" ahhhhhhhh jag vill ha sommar och Marmaris igen!

2009-12-23 @ 15:36:53
URL: http://lnb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0