Brännskada

Det blev ingen träning idag :(
Jag och Chrille hade bestämt oss för att spela badminton efter att vi duschat, jag skulle bara platta till mitt hår lite och sen skulle vi gå. Jag stänger av plattången och hänger den vid handfatet, tar borsten för att borsta håret och då slänger jag armen på något sätt så att den åker in rakt emellan plattången som är 1000 grader varm så nu har jag ett STORT jävla brännmärke på handleden... sad, sad !

Men jag sköljde med vatten ett tag och som tur var hade jag asolsprit, kompress och tejp hemma så såret är bra. Tog två alvedon också för att slippa känna den hemska bränn och svidsmärtan.
Jag tror jag kommer få ett stort ärr där, har ganska lätt för att få det för småsår och så, men jag ska verkligen sköta om det så att det blir så litet ärr som möjligt.

Nog om det, jag och Chrille tog en promenad istället. Kanske inte är så bra att spela badminton där man använder handleden som jag just bränt sönder :)
Först gick vi till centrum och jag köpte en väska, ÄNTLIGEN! Har sagt åt mig själv att köpa en väska hur länge som helst varje gång jag fått pengar men det har aldrig blvit av, har inte hittat någon snygg för ett bra pris.

Nu hittade jag en skitsnygg på H&M för bara 199 kr !!!! Stört, när jag först såg den trodde jag den skulle kosta 4 eller 5 hundra.. Jag tog den sista också, hah! :)


Åhh, love it! Fanns i svart förut också såg jag men då stod det ingen prislapp på den och det var då jag tänkte att den var dyr så därför sket jag i det, men grått är väl flått?
Kunde inte låta bli att köpa ett par trosor till på rea, Chrille fick välja <3


Fick en kommentar om Hello Kitty produkterna, mitt svar:

Det var faktiskt min pojkvän som köpte dem till sig själv för att han tyckte de luktade så gott, hah! :) Det var bra att du sa det iallafall, men alla har ju så himla olika hudtyper och tål olika produkter. Jag använder bara krämen som handkräm annars använder jag Ldb eller oftast Dove som är jättebra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

aha, men då är det nog ingen fara ;)

2009-12-31 @ 00:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0