Bingokväll

Tränade bara en halvtimme idag, mina ben var ganska trötta från igår. Chrille mätte fettet på min mage idag, jag hade blivit av med hela 6 mm fett på två dagar, sjukt ju! Märks att jag ätit ganska bra och tränat hårt.
Efter träningen gick jag till centrum med Emma och köpte en till julklapp till Chrille och strumpbyxor till mig.


Klockan fem var jag hemma och tog två smörgåsar, blev ingen middag idag får äta mig mätt imorgon, hah! :)
Sen tog jag en dusch och nu sitter jag här med leggings och en tröja.

Ikväll blir det bingokväll med Chrille och hans kompisar hemma hos Löken. Kommer inte sminka på mig för att gå till hans killkompisar, det är ju ändå bara bingokväll och man ska ju passa på att vara lite mysig och så nu vid jul.

Chrille och Lastra är och köper juicer och läskedrycker som vi ska ha till drinkar till förfesten här imorgon.
När Chrille är tillbaka går vi nog mot lökens house.
Vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0