Bara en dag kvar

Godmorgon!
Klockan är bara åtta och jag har både hunnit duscha, druckit smoothie och filat till naglarna.
Jag kunde inte sova, vaknade halv sex och klockan sex gick jag upp efter att ha vridit på mig ett tag i sängen.
Jag börjar inte förens tio på jobbet så jag har gått om tid på mig :)

Gud så skönt det var att duscha det nyklippta håret, lent och tjock, hah!
Chrille klippte sig också igår, så nu är vi båda fina till julafton..

Jag slutar jobbet klockan tre då ska jag självklart träna och sen till centrum för att köpa en till sak till älsklingen som han ska få som morgonjulklapp. Efter det blir det antagligen mys hela kvällen och  förbereda sig för imorgon.


Det kommer bli ruggigt kul. Först ska jag och Christian till hans föräldrar på julmiddag, julklappsöppning och kalle anka såklart. Vid åtta ska vi hem till oss och alla vänner kommer för att förfesta, lastra ska blanda massa drinkar!
Vid tio ska vi åka till energikällan där det kommer vara fullt ös hoppas jag, många från klassen som ska dit också.

Gud så jag längtar :)
puss på er



Kommentarer
Postat av: Anonym

!! woowoww... källan...



bacon

2009-12-23 @ 09:19:57
Postat av: Emma

Supersnyggt nagellack, vilket är det? :)

2009-12-28 @ 20:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0