15 december

jahapp då var det snö i Sverige, gillar inte snö! Man blir blöt, det är svinkallt och man håller på att ramla och slå ihjäl sig hela tiden. Nu måste man köpa vinterskor också, hur ska det gå till är helt pank.

Jag vill klippa mig också, riktigt rejält. Blir så trött på mitt långa hår ibland och topparna börjar bli riktigt tunna så det behövs klippas! Men det får bli efter jul och nyår tror jag. Min syster har allid klippt mig de senaste åren och jag har blivit lika nöjd varje gång, klipper exakt så mycket som man vill! Får boka upp någon dag med henne sen.

Pratade faktiskt med henne idag, hon har precis klippt sig kortare, mycket fint! Jag är så feg bara när det gäller klippning, får se sen hur jag vill ha det.

Nej nu orkar jag inte blogga mer,..
Vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0