Kläderna!

Skoldagen var bra, gick hem till mamma och hämtade mina fina höstskor för att sedan lämna in dem på omklackning, ska hämta ut dem imorgon. Efter det gick jag och gymma, var lite trött men orkade 35 min förbränning och lite rumpträning.

När jag åt middag ringde Linnea och frågade om jag ville ses, sekunden efter såg jag att jag äntligen fått mitt paket från H&M så vi gick till centrum för att hämta ut det. Allt var precis som jag ville ha det! Halsduken var hur skön somhelst, mössan såg jag inte ut som en mupp i vilket jag brukar göra, och kappan var skitsnygg, bara lite stor i midjan men det är bara att köpa ett svart skärp till så blir det bra, ett skärp är ju ändå bara snyggt att ha som en accessoar.

Det känns så underbart skönt att ha höstkläderna klara, mössa, halsduk, kappa och skor! Kan det bli bättre?
Nu kan man köpa annat användbart för pengar man får senare ! Det är nästan så att man vill att det ska bli lite kallare nu så man kan använda det.

Nä nu ska jag nog ta det lungt resten av kvällen, det är ju en skoldag imorgon också.
Här får ni en bild också, känns så tråkigt med bara en massa text.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka jävla ögonbryn du har.. en hel skog :s

2009-08-27 @ 22:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0