...

Igår efter skolan var jag och hämtade mina nyklackade skor, dem blev som nya !  Provade skorna med leggins, kappan och skärp i midjan, det blev verkligen jättefint!

Sen gick jag till centrum för att köpa presenter till Chrille, kan inte avslöja vad jag köpte än.
Efter det blev det träningspass en timme sen hem till mamma och sova.

Nu kom jag precis hem från gymmet, körde crosstraining i 20 min, sprang och gick på bandet 45 min och avslutade med cykling 10 min, känns riktigt bra nu, jag tror att chrille kommer hem från tennisen snart också.

Jag går ju sista året nu i gymnasiet som ni kanske vet, eftersom jag går handel ska vi praoa 2 gånger i veckan på samma praktikplats heeeela året och första dagen börjar imorgon. Jag valde att fråga gymmet om jag kunde praoa där eftersom jag känner mig hemma där och kan det mesta, så jag kan ju stå i receptionen och så om någon har mycket att göra.
Igår pratade jag med Micke ( Chefen) om det, han var lite tveksam först till att ta emot praktikelever, men jag fick det :D :D

Så nu kommer jag jobba tillsammmas med Chrille, min älskling varje vecka torsdag och fredag !


Jag har som sagt redan beställt en kostym till maskeradfestem och jag känner mig inte bekväm i den, det var meningen att Chrille och jag skulle vara som ett par men hans dräkt var för stor så han skickade tillbaka den och nu funderar han på att vara något annat.

Idag hittade Emma snyggaste dräkten som vi båda ville ha förut men den var slutsåld, nu ska hon beställa den.
Det kan inte jag göra för jag har slösat 500 kr på den andra dräkten och om jag ska köpa denna går det ytterligare 500 kr och jag är pank efter att jag köpt presenter till Chrille och så, fan! man vill ju ändå känna sig snygg och bekväm på sin killes födelsedag.

Tänk om man ändå var miljonär....

Hej på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0