Tillbaka till vardagen

Idag började skolan, eller man kan säga att den börjar på måndag. Vi var bara i skolan en halvtimme och fick vårt schema. Efter skolan gick Linda och jag hem till mamma, jag ville äta lite mera smörgåstårta som var över från igår.

Linda åkte hem efter det och jag gick till gymmet för att hälsa på Chrille,
blev ingen tränigen för mig idag, mamma och Natalie skulle till centrum och kolla lite och äta lunch så jag mötte upp dem. Nu sitter jag i receptionen på gymmet och ska jobba från 12.00 - 14.30, Chrille hade rätt mycket att göra så jag fick ställa upp.

Ikväll blir det firande för Nino som fyller 29 med lite tårta,(En av Chrilles bästa kompisar som är närmare hans ålder) dem andra grabbarna kommer också över sen för att vara med på hockeyturnering, det är ett tv spel som är rätt kul, Linnea ville träffa mig också så får se om hon kommer över. Mer än så händer inte idag, kanske dricker lite vin, vi får se, men inget krök.

Imorgon ska jag gå min första fotbollsmatch, AIK mot Kalmar tror jag att det är. Det är jag, Chrille, Micke (våran chef) och hans tjej Sara som åker. Chrille ska ut på kvällen sen efter matchen med kända hockeyspelaren Christian Huselius som han har personlig träning med men jag tror inte jag ska ut. Jobbar på söndag, fast det är iförsig klockan 2 jag börjar, aja vi får se, om Emma har något kul för sig kanske man hänkar på.



Imorse var min älskling så söt
Han hade köpt två supergoda bananer som var lite gröna på skalet precis som jag vill ha dem och så hade han virat in lite nötter i en servett och skrivit "till skolan". Är han inte för söt?
Jag åt upp bananerna innan skolan för jag hade inte hunnit äta frukost och jag viste att dagen inte skulle bli lång, nötterna var jag inte sugen på :) Tack för det Schmoopie, du e bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0