Snart fredag

Jag är hemma hos mamma, väntar på min lillasyster som är på hanbollsträning, hon kommer nog när som helst. Mamma och alla åkte till Gotland imorse så i helgen ska Nicole bo hos mig och Chrille.

Idag var det första praodagen på gymmet, jag har hunnit gymma under dagen och är riktigt nöjd med passet, först körde jag förbränning 45 min sen sprang jag fram och tillbaka till Lidl för att köpa bananer till gymmet och tro mig jag sprang heeela vägen, riktigt stolt! Jag har bestämt mig för att jag ska börja springa skitmycket, det är både svettigt, härligt och väldigt bra om man vill ha slanka ben. Jag har iförsig redan det men man kan alltid få en förbättring. ;)

Jag har precis klippt av mina långa naglar, på ena handen var dem perfekta och alla lika långa men på den andra gick dem av hela tiden så nu får dem växa ut på nytt. Jag ska måla dem mörklila, det är nästan snyggare med mörkt nagellack när man har korta naglar.

I morgon slutar både jag och Chrille 3 på gymmet då ska vi hem med Nicole kanske hyra film och äta god mat.
På lördag fyller Tine år så då ska vi tre åka dit med Nino, vi alla ska vara nyktra men det kan ju vara kul ändå :) man kanske tar ett litet glas vin bara, har man en lillasyster att ta hand om så har man!

Nu ska jag fixa naglarna, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0