Mupp

Hej på er !
Sitter i receptionen på Flex, slutar om två timmar då ska jag träna, sen blir det mys med syster och älskling.

Fick en liten rolig kommentar från någon anonym som jag såg nyss:

Anonym: Vilka jävla ögonbryn du har.. en hel skog :s

Svar: Ja det kanske jag har, det har jag just för att jag tycker det är snyggt, vackert och naturligt, inte så modernt med tunna strekade ögonbryn som det var för 10 år sedan.

Nu fick ni andra också svar på det för er som undrade :)

Ha en trevlig helg på er ! puss

Kommentarer
Postat av: nicole syster

det kallas avundsjuka bara ;)

2009-09-01 @ 17:28:28
Postat av: Anonym

jag tycker du har jätte fina ögonbryn, har tänkt på de, hihi



Emma

2009-09-06 @ 16:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0