Maskeraddräkter

YES! Denna lördagen har varit i full fart hela dagen. Först var jag och Nicole med på Chrilles spinningpass efter det gick vi hem och åt korv med bröd och räksallad, mmm, gott!

Sen tog alla en snabbdusch och fixade oss lite lätt för att ta bilen in till stan för att titta på maskeraddräkter. Chrille hittade sin dräkt som han skulle ha, skitsnygg! Jag beställde nyss en ny dräkt som jag ville ha förut men den var slutsåld, den är så himla snygg och jag blev så himla glad när Emma sa att hon hade hittat den på nätet. Hoppas den sitter bra på mig och TACK EMMA för att du hittade den <3

Efter stan åkte vi till Lidl och handlade lite mat sen hem och åt köttfärssås och spagetti. Nu sitter Chrille och Danne och tittar på fotboll, jag och Nicole håller på att fixa oss lite, vid sex ska vi åka hem till Tine och Thomas där det är fest.

Eftersom vi inte ska ut ikväll sätter jag på mig en rosa söt blus, svarta legging och höga skor, inte så sexigt klädd som jag brukar vara, men det blir säkert bra :)

Nu ska jag på med lite mer make up, fixa håret och sen på med kläderna.
Puss på er och ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0