Lördagsträning

Godmorgon!
Tänkte gå till gymmet och köra lite förbränning, jag har laddat upp med en toast med ost och skinka.
Igårkväll fick jag en hemsk magknip, magen var så hård och stor för att jag ätit onyttigt både i tordags och igår, godis och sånt. När man har varit strigt med kosten och tränat som en galning i en vecka så tar magen en rejäl smäll när man äter onyttigt, så det ska bli skönt med en träning nu.

Matchen börjar inte förens klockan fyra så vi åker vid två, Chrille ska åka iväg och spela tennis medan jag tränar.
Hoppas vädret blir bättre man vill väl ha hyffsat väder när man ser fotboll.

Nu måste jag gå till gymmet och svettas lite, härligt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0