Hockeyturneringen fortsätter

Tredje bloggningen idag, beror nog på att jag inte har haft något att göra vid dessa tillfällen.

Vi har fortfarande hockeyturnering här hemma, jag har inte vunnit en enda match men varit sååå jäkla nära, det stör mig!
Linnea var här några timmar, vi pratade lite och så, det var trevligt. Hon drog för en timme sen.

Jag piffade upp mig lite förut, det är ju ändå fredag, men nu blev klockan så mycket och det är ändå bara svettiga män här, haha! så då åkte mjukisdressen på igen.

Jag satte faktiskt upp håret idag i en knut och hade lite lätt röda läppar, brukar inte känna mig så bekväm i uppsatt hår, men idag kändes det rätt. Vad tycker ni? mina vänner brukar säga att jag ser äldre ut bara för att jag alltid har utsläppt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0