H&M beställningen

Här är ytterkläderna jag beställde inför hösten :)



En söt liten mössa, såg den i min H&M tidning som jag har hemma (på en modell) och den var riktigt söt på, när man ser den såhär kan den se lite tantig ut men jag som inte passar i mössa så bra kanske kan passa i den här.

En skön halsduk och den underbara kappan! Hoppas verkligen den sitter snyggt, jag tog storlek 36, jag tror det kommer sitta bra på kroppen men hoppas inte den är för kort i ärmarna, jag är så lång och har långa armar.

Imorgon är det sista dagen på sommarlovet, jag ska hem till mamma och äta smörgåstårta, MUMS! Min favorit, mamma är verkligen bäst på att göra det, hon fyller faktiskt år imorgon. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0