Blue moon bar

Sista veckan på sommarlovet nu, känns faktiskt inte så farligt, det har ändå inte varit så bra väder den här sommaren och dessutom är hösten är mysig. Jag skickade faktiskt efter en ny kappa från H&M igår, jag har aldrig varit ute i så god tid med en jacka, så nu längtar man nästan lite till lite kyligare så att man kan använda den sen.

Jag tänkte lägga in lite bilder från helgen 8/8-09, har inte hunnit lägga in dem än, först var det förfest med Emma och massa andra tjejer hemma hos Emelie och sen drog vi ut till Blue moon bar och mötte grabbarna och min älskling. Jag måste bara säga att det var den roligaste helgen på hela sommaren, alla var fulla och glada och vi dansade hela kvällen.

Jag och Chrille hämtade ut vårat paket med våra maskeradkläder idag, men jag säger inte vad vi ska vara än, det ska bli extra roligt att se bilderna från kryssningen sen den 12 September, jag längtar verkligen, det kommer bli årets fest!

I helgen som var hade vi kräftskiva på gymmet, jag drack mig full och det kändes helt onödigt alla drog ut vid 11 redan, då jag kände att festen egenligen började. Jag och Chrille drog hem och sov, ingen av oss hade råd eller lust att gå ut. Kunde lika gärna ha varit nykter men men, man kan inte alltid få som man vill, har lite bilder från det också sen.









































Ni kanske förstår att det var en spårad och riktigt rolig kväll, ändå har jag inte lagt upp de allra värsta bilderna, dem skäms jag för, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0