Ångest, redan Söndag

Att ta det lungt igår sket sig helt, började med att jag drack tre öl, ÖL! Jag? haha, första ölen i mitt liv som jag tyckte om. Efter AIK matchen åkte Chrille till Husse och festade och jag mötte upp Linnéa för att dra på hemmafest hos Tina som fyllde 18. Såna fester brukar inte bli så jätteroliga men igår var det faktiskt kul, drack upp en vinare för mig själv och mår inte så bra idag men det är smällar man får ta.

Började jobba nu klockan två och slutar klockan åtta ikväll, det är sjukt lungt här idag.

Något som är säkert är iallafall att nästa helg blir nykter, lungt och fylld med träning. Mamma, Kennet, mormor och morfar och min storasyster åker till Gotland och ska fixa en massa saker så då ska lillasyster Nicole vara med mig och Chrille över helgen. Eftersom dem åker på en torsdag kan inte Nicole följa med för att skolan precis börjat, kanske inte är så smart att åka iväg direkt efter lovet. Men men, det blir jag inte lessen för, ska bli skönt att ta det lungt!

Får hoppas att jag mår bättre snart, dricker loka och äter lite godis :0)
Hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0