Valborg

Godmorgon!
Imorgon är det första maj och det betyder att det bara är 24 dagar kvar till min 18:års dag, det betyder också att vi närmar oss sommarlovet. Idag har jag inte bestämt något speciellt, jag ville festa först men jag och Chrille ska på en fest på fredag så jag ska kanske passa på att träffa pappa, lillebror och Monika istället, jag träffar inte pappa så ofta så det skulle vara mysigt att titta på brasan, köpa lite lotter och sånt.

Men jag har inte bestämt det än, pappa skulle höra av sig idag. Annars blir jag hemma med Chrille och hans kompisar och spelar poker och äter god mat.

Jag slutar klockan 14:00 idag, då ska jag hem till mamma lite snabbt sen ska jag till gymmet för att bara stå en timme i receptionen, Chrille ville ha lite hjälp medan han har PT. Det är ju skönt att bara stå en timme och få betalt för det också.
Jag behöver alla pengar jag kan få till sommarens nöjen och shopping.

Nu ska jag jobba med ett arbete som måste lämnas in i slutet av maj månad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0