Det är varmt och skönt

Igår var det härligt väder och det ser ut att bli lika härligt idag med.
Jag kunde t.o.m ligga i bikini på balkongen och sola lite, underbart!

Idag kanske jag ska träffa Amanda. Vi ses inte lika ofta längre, det är tråkigt men vi har inte tappat kontakten iallafall.
Träna ska jag göra idag och sen ska jag jobba lite med Chrille på gymmet på kvällen, jag kommer förmodligen att få jobba där ibland nu i sommar. Nu rullar jobben in.

Träningen igår:
Dagspass:
Ett hårt rumppass med älsklingen i 1tim (har träningsverk idag)
Kvällspass:
Uppvärming/förbränning 20 min
BT 1 tim
Step up 30 min
Core 30 min

Nu ska jag damsuga och bädda rent i våran säng, vi hörs sen!
TREVLIGT PÅSKLOV!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0