Jobbet

Det är redan torsdag, riktigt skönt!
Veckorna går ju sjukt snabbt och nästa vecka är det påsk och påsklov.
Jag är verkligen nervös inför lördagen när jag ska provjobba på restaurangen, men det går förhoppningsvis bra och jag hoppas att jag trivs och kan få ett jobb till sommaren, det skulle verkligen vara skönt att ha lite extra pengar att shoppa och göra roliga saker för.

Idag börjar jag 09:50 och slutar 16:30 efter det ska jag snabbt hem till Chrille och hämta lite saker sen ska jag till gymmet och träna förbränning, rygg och axlar. Har inte tränat axlarna på länge och då får jag ont, mina axlar behövs verkligen tränas upp.
Efter gymmet ska jag hem till mamma och sova.

Mer än så händer inte idag, så vi får höras imorgon!

ETTÅRSDAGEN

I väntan på att maten skulle bli klar, lite vin och yazzispel.







Det fina halsbandet jag fick <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0