Träning

Hej alla glada !
Kom hem från gymmet för ett tag sen för att äta lite för jag ska nämligen strax tillbaka dit och träna tillsammans med min älskling. Det blir magträning för mig eftersom det inte blev core i måndags, Chrille ska träna rygg som jag tränade igår och sen blir det spinning en halvtimme. Det blir ingen baksida lår idag eftersom Chrille ville träna ryggen så det var därför jag var där innan och tränade lite baksida lår.

Idag efter skolan åkte jag med mitt UF företag till Farsta centrum för att prata med deras chef om vi får ha ett säljtillfälle där och det fick vi, så nu är det bara att producera massa smycken och hoppas att vi får dem sålda.
Syster, jag håller på med dina armband som du ville köpa, så du vet!

Det händer inte så mycket mer ikväll än att jag ska sova tillsammans med min underbara pojkvän.
så ha det bra nu så hörs vi.

Kommentarer
Postat av: LnB

Va bra, för jag vill ha mina armband!

2009-04-16 @ 13:49:04
URL: http://lnb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0