Träning med mammsen

Hoppas ni har en trevlig dag framför er.
Jag har vart på gymmet med mamma, vi tränade lite förbränning och sen duschade vi och bastade på gymmet, det var jätteskönt. Jag träffar inte mamma så ofta eftersom jag nästan aldrig är hemma så det var trevligt.

Just nu håller jag på att laga mat till mig och Chrille, han är på jobbet så jag ska gå upp med mat dit och äta tillsammans med honom. Klockan 4 ska vi spela badminton. Chrille spelar tydligen med någon kille från gymmet som har en tjej som är norska så hon och jag ska spela mot varandra, det blir kul.

Ikväll ska vi ha pokerkväll här hemma, Chrille brukar ha det på tordagar när jag sover hemma
, inte för att han inte vill att jag ska vara med men man kan ju förstå att han vill ha en grabbkväll ibland men idag skulle vi bli några stycken och Sörens tjej kanske kommer vara här också.

Nu ska jag fortsätta med maten och pallra mig upp till gymmet igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0