Solen sken idag

Godkväll, gud vad skönt väder det var idag, jag hade bara på mig min tunna skinnjacka och en tunn kofta under. Tänk om våren äntligen har kommit på riktigt nu?

Jag har precis tagit en skön dusch och smörjt in mig med dove summer glow efter att ha varit på gymmet två gånger.
Efter skolan frågade Emma om jag ville träna med henne så klockan 4 gick vi till gymmet tillsammans och tränade.

Dagens träning
Först hård förbränning på crossen i 30 min
Gå på springbandet i 15 min
Lite utfall (rumpträning) i 30 min

Andra passet från klockan 19:00
Baksida lår i 50 min med älskling
Spinningpass i 30 min

Igår var det väldigt mysigt, jag fick ett gulligt guldhalsband med ett hjärta på och Christian har likadant så vi är som förlovade fast med halsband kan man säga :)


Svar på malins kommentar:
Menar du träningslinnena jag köpte i måndags?
Dem är öppna i ryggen och jag köpte dem på flex gym där jag gymmar, dem sålde kläder där bara för en dag men annars är dem från Better Bodies, dem har säkert en hemsida som du kanske kan skicka efter kläder ifrån om du vill (=

Eller så menade du kanske klänningen jag hade under kjolen i lördags, den är från gina tricot och öppen i ryggen, men finns nog inte kvar, köppte den för rätt längesen.

Nu ska jag lägga mig i våran sköna säng och titta på tv, det är ju en dag imorgon också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0