Slut på det roliga

Sitter i skolan nu igen. Det känns tråkigt att lovet är slut, men ju mer vi går i skolan desto närmare kommer sommarlovet.
Jag har nog aldrig varit så trött på skolan, har alltid gjort läxor harft bra närvaro osv. det är nog just därför jag är trött.

Men jag ska kämpa mig fram det sista året, studenten närmar sig och åren går ändå så fort. Jag antar att man ska vara glad så länge man går i skolan och får lov som man inte får när man är vuxen och ska ut i arbetslivet.

Slutar halv fem idag, känns surt att gå så länge första dagen efter lovet.
Efter skolan ska jag träna och sen hem till mamma.
Det blir förbränningsträning, antingen tränar jag själv eller så är jag med på spinningen en timme.

Det är ungefär en månad kvar tills jag blir arton, det blir ingen stor lokalfest, tyvärr. Men jag tänkte ha en tjejmiddag för de närmaste tjejkompisarna och syskonen och sen kanske gå ut på krogen här i Tyresö efteråt med dem som är över arton. Synd att ens kompisar inte har fyllt det än.
Pappa kunde fixa dricka och massa mat så det kommer nog bli lyckat.

Nu är jag så hungrig så jag dör, har lunch om 40 min ungefär.
Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: LnB

Asså han hoppade endå inte så högt.. en meter kanske. men sen ligger ju jag på gräsmattan och tar kortet snett underifrån för att dte ska bli sådär :)

2009-04-15 @ 14:44:56
URL: http://lnb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0