Shopping

Hej allesammans! :)
Jag är på bra humör, har nämligen varit i stan hela dagen och shoppat en massa.
Jag är supernöjd med allt jag köpt, jag hade gärna velat ha en jeansjacka också men den som jag ville ha var slut.
Jag tröstade mig med tre par skor istället.

Träning idag
BT pass (styrketräning) 1 tim
Förbränning 15 min

SHOPPINGEN
En t-shirt och en kjol
Från Gina tricot
99 kr/st



En sjukt snygg och cool dress som man kan ha både på stranden och till fest.
Från Gina 199 kr



Söta trosor som man kan mysa i hemma
Från H&M 29:50 (REA)



Lite sexigare trosor
Från H&M 29:50 kr/st (REA)



SKO SHOPPING
Gladiator skor
Från H&M 198 kr



Gladiator liknande skor
Från skopunkten 349 kr



Om man köpte två par fick man det billigaste för halva priset
Vita skor med blommönster på
Från skopunkten 99 kr istället för 199.




Nu har jag sommarskor färdigköpt iallafall!

HELGEN
Jag i fredags när vi skulle på middag hos Micke



Jag och Emma i lördags
...och Danne i bakrunden som försökte förstöra bilden






GOD NATT
!

Kommentarer
Postat av: LnB

Nämen! jag har också sånna där gladiator skor från HM, bruna också, konstigt att vi ännu en gång har tyckt om samma sak!

Dem andra grejerna va också jätte fina :)

Puss

2009-04-28 @ 21:29:49
URL: http://lnb.blogg.se/
Postat av: Anonym

har du också mörkt underhår?:)

2009-05-07 @ 23:29:55
URL: http://youngwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0