Rumpträning

Sitter i skolan, är hungrig för att jag inte åt någon frukost imorse men jag har snart lunch så det är ingen fara.
Igår blev det massa förbränningsträning, det blev tyvärr ingen rumpträning igår heller, kände mig inte riktigt pigg för det. Jag och Emma pratade igår så vi kanske ska träna rumpa tillsammans, annars tränar jag själv för jag vill verkligen träna upp min rumpa mera.

Igår blev jag riktigt irriterad, Chrille fick ett sms igår om han kunde vara vakt på en 18-årings fest på lördagen, då vi har bestämt att ha en liten grillfest hemma hos oss. Han frågade om det var okej men jag tyckte inte det eftersom han hade lovat att vi skulle festa+att tjejen som undrade är från gymmet som han inte ens känner som vän, utan bara från gymmet?...Jag tycker det är konstigt.

aja, det ser ut som att vi ska ha grillfesten nu iallafall så nu är jag glad.

Jag kommer nog inte hinna blogga mer idag, vi hörs imorgon efter skolan och efter att jag har jobbat vid fem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0