Reklamfilm

Hej på er!
Har UF nu i skolan och Chic Stockholm (mitt företag) har precis spelat in reklamfilmen som ska vara klar på fredag.
Det är mestadels jag som är med i filmen vilket inte kommer vara så kul när vi ska spela upp den för alla i Tyresö Gymnasium som haft ett UF-företag detta år. Men det känns riktigt skönt att den är inspelad och klar.

Igår tränade jag bara i 20 min, jag kände mig seg och då ska man inte pressa sig själv till att träna.

Men idag är jag sjukt taggad, jag kommer att träna:
Förbränning 30 min
Hårt rumppass i 60 min
spinning 30 min

På onsdagar tränar jag med Chrille så då blir det som att jag får personlig träning, det behövs lite hjälp att bli pressad ibland, speciellt när man ska träna rumpan hårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0