Namnsdag

Imorse kom min älskling in med frukost på sängen till mig och sa:
"grattis på namnsdagen älskling" ..
och jag svarade: "Va, har jag namnsdag?"  För jag visste inte ens om det, han är så himla underbar.
Jag tror jag har hittat väldens bästa pojkvän. Love you babe <3

Klockan 11 gick jag till gymmet och tränade förbränning i en halvtimme bara sen duschade jag där och så eftersom jag skulle jobba från 12-14. När jag kom hem hade jag inte ätit sedan frukosten så jag åt lite och nu har jag skurat golvet, jag städade igår men hann aldrig skura eftersom jag var med Amanada.

Igårkväll jobbade jag också på gymmet, så jag var bara med på spinningen en timme sen skulle jag och Chrille städa.
Ikväll blir det baksida lår och en halvtimmes spinning men Chrille.
Jag tänkte gå hem till mamma snart, hon ska jobba idag så jag lär inte träffa henne iallafall, men kylskåpet är helt tomt här hemma så jag får äta middag hemma ikväll.


Kommentarer
Postat av: LnB

Hoppas att du haft en bra namnsdag hjärtat! Love (L)

2009-04-08 @ 17:09:24
URL: http://lnb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0