Jobbet gick bra

Hej på er!
Jag kom hem från jobbet för en timme sen och allt gick så himla bra
, jag ska jobba imorgon också mellan 10-16 som idag.
Nu sitter jag ute på balkongen och slappar lite, solen är rakt på och det visar att det är 25 grader. Helt sjukt skönt!
Chrille kommer snart hem från jobbet också, då kanske det blir lite yazzispel i solskenet.

Igår färgade min syster mitt hår och jag är jättenöjd
, nu är jag blond igen.
Jag fick två stora kassar med kläder också, som hon inte ville ha. Hälften av det har hon inte ens använt. jag blev verkligen glad, lite kläder har man alltid användning för.

Eftersom jag ska jobba imorgon också så blir det lungt med älsklingen, några av hans polare kanske kommer över och spelar poker, Robinsson är ikväll också, det får man inte missa.
 
Ha en trevlig lördag, lägger in bilder på den nya hårfärgen sen.
Nu ska jag fortsätta slappa i den heta solen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0