Inköp av smycken

Hallå!
Jag sitter i skolan, ska åka in till stan idag igen faktiskt men inte för att shoppa den här gången. Vi ska nämligen stå i Farsta och sälja våra smycken på lördag så jag och Sophie ska åka till en affär som vi handlat i förut och köpa lite småsaker som fattas.

Jag har ingen större lust, men vi måste för imorgon efter skolan ska vi sitta hemma hos mig och Chrille och göra smyckena och på torsdag är det ju valborg så då har man inte någon större lust att jobba men skolarbeten.

När vi är klara ska jag hem och få i mig någonting att äta och sen träna, jag tror att det blir spinningpasset en timme idag, om jag blir taggad, det är så jobbigt när man verkligen inte har någon lust.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0