Helgen har precis börjat

Jag kom precis hem till älsklingen, var hemma hos mamma en snabbis efter skolan och hämtade lite nya finare kläder. Christians mamma fyllde år igår så vi ska hem till hans föräldrar för att fira imrogon, då får jag träffa nästan hela hans släkt. Sen drog jag vidare till nordea banken i tyresö centrum för att hämta ut mitt legitimation som äntligen var klart. Jag blir 18 om en månad och en vecka ungefär, man måste ju ha legitimation om man ska komma in på krogen.

Nog om det, jag skulle visa en bättre bild på hur mitt hår ser ut nu.

Det finns en liten mörk slinga i underhåret, det beror på att jag slingat med slingmössa, då kommer man inte åt på underhåret men jag tycker att det gör så att det ser mer äkta ut.



Den söta gula tröjan är en av de 50 tröjorna jag fick av min syster.
Jag är så sjukt festsugen nu, får hoppas på fest imorgon efter att ha varit hos Christians föräldrar och partat lite.

Ha en trevlig fredagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0