Hej hej

Sitter i skolan, slutar om lite minde än 2 timmar. Efter skolan ska jag till ungdomsmottagningen lite snabbt, dem där satans p-pillrerna strular hela tiden, så jag måste fråga om jag ska byta nu till sommaren eftersom jag snart ätit dessa i ett år och jag får oregelbunden mens.
Ursäkta att jag är så öppen men det är ju sånt vi tjejer har, varför ska alla tjejer ha så mycket problem?
Vi måste vara gravida, äta p-piller för att inte bli gravida, ha mens osv... får hoppas att det löser sig iallafall.

Efter det ska jag hem och äta och sen dra till gymmet för att köra förbränning i 2 timmar, har jag bestämt mig för.
Det blir ingen styrketräning idag inte, jag vill inte bli för muskulös.

Vi hörs kanske senare, tror jag lägger mig hyffsat tidigt idag, det var inte kul att gå upp imorse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0