Härliga solen

Står i receptionen på Flex och gör inte så mycket, det är typ 4 personer på gymmet i taget eftersom det är så himla otroligt skönt väder idag. Jag försöker få tiden att gå så fort som möjligt, damsuga lite, förbereda skurvattnet och plocka med lite annat så att det är rent och fräsch sen. Känns lite surt att sitta inne på ett gym hela dagen när det är så fint väder som det är.

Jag jobbar som sagt till klockan fem, Emma slutar på Gallerix klockan fyra så hon skulle försöka skynda sig hit för att hjälpa mig lite, jag måste ha hjälp med hur man avslutar dagskassan, har bara varit med en gång när Chrille räknade den och det är inte så lätt att lära sig första gången.

När Emma kommer hit och vi är klara för stängning av gymmet ska vi fixa till oss lite och sen dra direkt till min älskling där det kommer vara lite folk och förhoppningsvis festa lite, det blir nog inte värsta röjfesten men lite krök iallafall.

Jag undrar hur Chrille mår, vi var ju hos Micke igår och där var det fest, jag åkte hem tidigare eftersom jag var tvungen att gå upp tidigt imorse. Han kom hem klockan tre på natten och var stupfull. Han var fortfarande full klockan nio på morgonen men han sa att han skulle på drickat igen och bara köra på, haha han kommer verkligen inte må bra sen.

Nu måste jag jobba vidare och ta hand om de få kunderna som kommer, Sen jävlar blir det fest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0