GLAD PÅSK

Godmorgon, jag vaknade precis.
Igår gjorde jag saker hela dagen så jag hann aldrig blogga.

Jag var på gymmet två gånger, en gång klockan 8 på morgonen och en gång klockan 11. Direkt efter det kom Amanda och vi åkte iväg med hennes moppe hem till henne för att hämta lite pengar och filmer. Sen åkte vi till donken och köpte en varsin glass och sen hem till Chrille för att se på Step Up 2 och The Hottie and The Nottie. Step up 2 var hur bra som helst som alla andra har sagt hela tiden, jag har nämligen inte sett dem filmerna förut. Den andra filmen var med Paris Hilton och hennes filmer brukar inte vara så jättebra men det här funkade faktiskt. När vi sett klart filmerna började jag att fixa mig och Amanda åkte hem eftersom vi skulle äta påskmiddag hos Chrilles föräldrar.

Jag ska snart äta frukost och sen gå till gymmet. Det ser ut att bli varmt idag så då kanske jag kan ligga och sola lite på balkongen igen. Mellan ett och två ska jag jobba på gymmet för att Chrille har en PT kund. Sen är det lungt fram tioll klockan 6 när vi ska till min mamma och äta jättegod påskmiddag och leta påskägg.

GLAD PÅSK!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Glad påsk

2009-04-12 @ 19:23:20
URL: http://youngwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0