Friday, im in love

Jag kom precis till skolan och blev bjuden på en varm choklad av läraren, det var gott eftersom jag inte hann äta frukost imorse, tur att vi har lunch efter första lektionen.
Jag slutar somvanligt klockan ett på fredagar så efter lunchen har jag vara en lektion kvar.

Efter skolan ska jag till min syster och färga blonda slingor igen, det blev inte av förra helgen, ska bli kul att träffa Linda igen också, vi har alltid så kul tillsammans. Chrille ska till sin bror och äta middag, det skulle bli rätt sent sa han så då kan jag vara hos min syster tills han kommer hem.

Träningen igår:
Rygg och axlar, lite armar i 60 min
Hård förbränning på crossen 30 min, Jag slog mitt rekord, jag brände 426 kalorier..
..Crossen räknar nämligen kalorier snabbare ju snabbare man rör sig och om man tränar "normalt" så kanske man bränner ca 300 kalorier, så det är väldigt stor skillnad och man svettas som en gris.

Imorn är det dagen när jag ska jobba  för första gången, som ni vet.. Jag är verkligen livrädd. Vi hörs kanske ikväll annars blir det imorgon.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0