Bra träning Emma!

Kom precis hem från gymmet, det känns riktigt bra.
Mötte upp Emma och vi körde riktigt hård förbränning.

Dagens träning:
30 min cross
15 min gåband

sen skulle vi gå en liten promenad ute men vi kom inte längre än till Chrilles lägenhet tills vi gick tillbaka till gymmet eftersom det var så kallt ute. Så när vi kom tillbaka till gymmet blev det...
15 min cross
15 min gåband


Det blev alltså en timme och en kvarts förbränningsträning.

Jag har en väldigt rolig helg att se fram emot, jag och Emma pratade om att det skulle vara trevligt med en liten grillfest, vi pratade med Chrille och han kanske går med på det. Visst är det härligt med tidig kvällsfylla? Grilla lite korv och kött, supa och ha det trevligt och umgås.

Fredag:
Jobb 14:00-17:00 På kvällen, middag med Chrilles chef Micke och hans tjej Sara.
Lördag: Jobb 10:00-17:00 Sen blir det grillfest (om Chrille går med på det).
Söndag: Vara bakis och ta det lungt

Riktigt skönt att jag får jobba faktiskt, då drar man in några extra hundringar till nästa månad.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad kul:D



2009-04-21 @ 17:12:11
URL: http://youngwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0