Nybörjare

Hej alla!

Jag har länge läst bloggar och nu kände jag att jag också vill skriva om mitt liv och vad jag gör på min vardag.
När jag har kommit igång mera med bloggandet så kommer det upp bilder och en finare profil, haha, eller snarare när jag lärt mig hur man gör!

Idag har jag varit hemma från skolan, mådde inge bra inatt och kunde inte sova.
Var i Tyresö centrum med mamma och åt kinamat, hon skulle köpa sista julklapparna och jag skulle fixa bankomatkort. Kändes som att det var dags för det, är lixom 18 snart och kände ett behov av det nu, men idag blev det fixat iaf, skönt !

Just nu sitter jag hemma och väntar på middagen, har precis vart på gymmet och tränat. Det blev ett hyffsat bra pass faktiskt och sen tio minuters solning.

Så vill jag bara säga att jag saknar min pojkvän så otroligt mycket. Han är i USA och tittar på hockeyspelaren Krisitan Huselius varje dag som han haft personlig träning med de senaste somrarna. 
Imorn har han varit borta från mig i hela 2 veckor (känns som en evighet) han kommer hem dagen före jul och det ska bli så mysigt att ses igen ! MISS U HONEY <3

Imorgon går jag bara skolan i 2 timmar, JULLOV ! sååå himla underbart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0