Juldagen

Nu har jag tid att skriva lite.
I tisdags morse åkte jag med Chrilles kompis till arlanda för att hämta honom och hans brorsa. Vi hade det så mysigt den dagen, låg i sängen och tittade på film och myste. Vi såg walk the line, en riktigt bra kärleksfilm!

Igår var det julafton, först följde jag med Chrille till hans föräldrar och sedan åkte jag hem till familjen och åt god mat och öppnade massa julklappar.

Just nu sitter jag vid datan, jag och älsklingen ska snart till pappsen och fira jul, min syster Linda kommer dit och hennes kille och lillesyrran såklart och så får jag träffa min lillebror Wilmer som bor hos pappa.
Senare ikväll blir det nog lite party! ÄNTLIGEN...

Här får ni lite bilder från julafton




Lägger in bilder från ikvällen sen, nu måste jag gå
pusspuss// Nadji

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0