GOTT NYTT ÅR!!

Idag blir det fest säger jag bara !
Håller på att fixa mig just nu, lösnaglarna ska på och min fina nya lila klänning ska användas för första gången, det är verkligen kul att göra sig riktigt fin till speciella tillfällen även om man sminkar sig till vardags men det är inte samma sak.

Klockan 18:00 ska jag och Christian i alla fall hem till mamma och äta middag med syrran och alla och förkröka lite.
Senare drar vi och festar hos någon av chrilles kompisar.. Det ska bli så jävla kul !

Ha det så kul ikväll så hörs vi år 2009 ! :)

Kommentarer
Postat av: Mickis

Välkommen i smeten Nadja. :)



Och du, gott nytt!

2009-01-02 @ 00:15:19
URL: http://parentespunkt.blogg.se/
Postat av: Karolina

Gott nytt år nadja :D

2009-01-02 @ 01:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0