Äntligen lov!

Godmorgon!
Här sitter jag i soffan och degar efter att ha vart i skolan i knappt en timme.
Vi var i aulan, fick en pepparkaka och sa hej då till läraren, inte ens hälften av klassen var närvarande.
Men nu är det jullov, WOHO så skönt!

I helgen vet jag inte vad som händer, tror att jag ska ta det lungt faktiskt.
Vet inte vad det är med mig men det är inte ofta jag är på festhumör, kanske är för att Christian är borta också.
Om jag inte festar nu så blir det säkert roligare att festa på nyårsafton.

Jaja, ikväll kommer iaf mammas killes barn från Gotland, dem ska vara här över Jul och Nyår.
Det är bara 4 dagar kvar tills min älskling kommer hem nu och 5 dagar till Jul, Myyys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0