Stan hela dan

Idag mötte jag lillasyster klockan 11 i tyresö centrum.
Vi gick hem till Chrille och jag gjorde iordning en stadig lunch eftersom vi skulle in till stan.
Klockan två åkte vi in och började shoppa lite.
Vid fyra mötte vi Linnea som slutade jobbet.
Nu är klockan tjugo i åtta, kom lagom hem för att förbereda till idol!

Jag handlade inte så mycket idag, sparade mestadels av pengarna till krogen och fördricka.
Jag ska ut både imorn och nästa lördag! :)
Detta köpte jag iallafall, precis vad jag ville ha.

En klänning med nitar som sitter jättetajt, älskar tajta kläder.

Asså jag säger bara: TACK OCH LOV att skopunkten finns!

Det verkar vara den ända skobutiken som har snygga festskor med lagom klack, eftersom jag är 180 cm lång redan så kan jag inte ha så höga skor som 10 cm klack, blir för lång!

Dessa skor är jättesnygga (ser inte så snygga ut på bilden dock) lagom klack och jag kan garantera att man kan dansa med dem hela kvällen!

Det var shoppingen för idag, mer än så blev det inte

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0