Jihoo!

Jag har inte haft ont i halsen på hela dagen. Det har gått en vecka nu med halsont, ingen feber, ingen förkylning och ingen svullnad på mandlarna, bara ont och nu får vi hoppas att det äntligen är över.

Jag har ändå tränat hela veckan, men lungt, jag vet att det är farligt att träna när man har ont i halsen men jag har bara gått på bandet och kört lite styrketräning som: rygg, rumpa, axlar, armar. Idag kunde jag äntligen köra lite hårdare förbränningspass och svettas lite.

Dagens träning men Emma:
Gick på bandet i 30 min
Crossen 20 min
Cykel 15 min
Bandet 10 min

Glömde visa en sak förra helgen, jag fick en jättefin pälsjacka av Linn när vi var där och såg fotbollen :)
Det är inte alls något fel på den, luktar bara lite källare men det är bara att lämna in den på kemtvätt!
Och att den är lite stor gör ingenting, det är ju modernt med stora pälsar!

Har sett en jättesnygg päls på HM här i centrum också som är lite längre, men det känns onödigt att köpa den för 800 när jag har en kappa för 900 som jag köpte för 2-3 månader sen och knappt använt och så har jag ju pälsväst, skinnjacka och pälsen jag fick av Linn.

Pälsen jag fick!
Kan vara fint att ha någon utekväll med lackleggins och höga klackar ;)

 

Svar på kommentar:

Min pälsväst är köpt från Nelly.com 299 kr, finns även i grå. Den finns också på SALT på drottninggatan men där fanns bara gråa kvar och den ser mer fejk ut än den bruna som jag köpte.


Kommentarer
Postat av: Anonym

den där pälsjackan som är på bilden är iof från cubus och den kan köpas ute i butik nu...

2009-10-24 @ 14:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0