Fredagsmys

Kvällens planer ändrades, Chrilles mamma var också lite förkyld så jag och Chille bjöd hans pappa på middag istället. Dem är och kollar på hockeyn nu och jag ska se idol som börjar om tjugo.

Har på mig mina nya mysiga knähöga trumpor. Bytte ett par idag eftersom dem jag köpte förra veckan gick sönder efter en gångs användning :/ Men dem här var ändå mycket bättre!

Har på mig mina sköna hotpants också, sätter alltid på mig dem när jag är hemma. Det skönaste som finns :)

Dags för fredagsmys med godis och cola <3
(saknar dock träningen, dumma hals!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Driver du eller.. går du runt sådär billigt när hans pappa är där? skäms du inte.. RESPEKT KALLAS DET och definitivt HÄNSYN!!!!

2009-10-10 @ 12:38:01
Postat av: Anonym

omg, du tror att hon gick sådär när dom va där också :)

2009-10-31 @ 21:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0