Fira lillasyster

Min lillasyster fyller 13 år på tisdag men mamma ska jobba då så vi har valt att fira henne med släkten idag. Bra det annars hade jag inte haft så mycket att göra, Chrille börjar jobba klockan 12 och är nu och tränar.

 

Halsen känns bättre nu så imorgon kanske jag kan träna och använda mina nya träningsbyxor som satt som en smäck! :)


Bilden är från igår innan vi skulle åka till Linn och Simon.
Nu ska jag fortsätta med storstädningen här hemma sen duscha och sen hem till mamma.


Kommentarer
Postat av: Nicole syster

Hej Nadja, Alltså jag ska spela match idag. Så vi ska fira mig i veckan istället. Förlåt med så har det blivit. Du får ringa mamma om det puss

2009-10-11 @ 11:06:04
URL: http://nicuule.blogg.se/
Postat av: Malin

vad är det för väst du har på bilden? vart kommer den ifårn?

2009-10-14 @ 12:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0