Dagen

Jag har tränat en massor, igår tränade jag hela 3 gånger!
Gick upp tidigt med älskling och körde förbränning 35 min, vid 12 körde vi ett hårt ryggpass och vid 5 igen körde jag förbränning i ca 45 min.

Inatt sov jag hemma hos mamma.
Chrille kom hem till mig halv åtta på morgonen eftersom vi skulle gå en morgonpromenad.
Efteråt åt vi en god och rejäl frukost, efter det passade jag på att storstäda lägenheten IGEN, ja vi är pedanta och det blir ju så himla sandigt nu när det är detta väder! Jag skurade, damsög och dammade så nu känner man en skön lättnad igen.

Klockan halv 11 värmde jag upp för vårat benpass som vi körde klockan 11.
Nu har jag precis diskat efter våran lunch och känner för att ta en skön dusch och sminka till mig lite, jobbar ikväll från 17-21 så man vill vara lite fin. Man känner sig som ett vitt spöke som jag går runt hela dagarna, man sminkar sig inte direkt för att gå och gymma. Nu förstår jag hur min syster känner sig som aldrig fixar sig på mornarna för att hon har ett sånt jobb!


Kommentarer
Postat av: LnB

Ja precis! NU FÖRSTÅR DU MIG!

2009-10-28 @ 20:44:40
URL: http://lnb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0