Branden

Dagen blev inte som planerad, syster ville gå på sin handbollsträning så jag och resten av familjen gick till gymmet. Jag stannade kvar efteråt för att hålla Chrille sällskap.

Senare mötte jag Linnea i centrum för att sedan gå hem till Chrille och laga mat. Efter middagen säger Linnea:
- Fan va det ryker där ute...
- Det är ju lågor!!

Helt sjukt, bara några meter från vårat hus står ett företag i lågor ! Brandkoren och poliser var runt området, jag och Linnea skulle till gymmet igen. Eftersom det regnade kunde vi inte gå en promenad som planerat. På vägen stannade vi och fotade, det var lite obehagligt, har alrig sett en brand sådär på riktigt.

Bilderna ska ni få se ;)








Nu ska jag äta frukost innan jag går till skolan,
Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0